Az Y és Z generáció turisztikai vonatkozású fogyasztói döntései az alternatív szálláshelyek piacán az AirBnB és a Couchsurfing példáján keresztül

Nagy, Fanni (2020) Az Y és Z generáció turisztikai vonatkozású fogyasztói döntései az alternatív szálláshelyek piacán az AirBnB és a Couchsurfing példáján keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

[thumbnail of 2020_nagy_fanni.pdf] PDF
2020_nagy_fanni.pdf
Hozzáférés joga: SZTE designated computers only

Download (1MB)

English title

Analysing the touristical decisions of generation Y and Z through the examples of AirBnB and Couchsurfing

Institution

Szegedi Tudományegyetem

Faculty

Faculty of Economics and Business Administration

Department

Marketing-Menedzsment Szakcsoport

Discipline

Economics

Specialization

gazdálkodási és menedzsment

Supervisor(s)

Supervisor
Supervisor scientific name label
Email
EHA
Prónay, Dr. Szabolcs
egyetemi docens
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED

Item Type: Thesis (BA/Bsc)
Subjects: 05. Social sciences > 05.02. Economics and business
Depositing User: szerkesztő GTK
Date Deposited: 2020. May. 19. 08:35
Last Modified: 2022. Jul. 20. 10:19
URI: https://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/86925

Actions (login required)

View Item View Item