Az Y és Z generáció turisztikai vonatkozású fogyasztói döntései az alternatív szálláshelyek piacán az AirBnB és a Couchsurfing példáján keresztül

Nagy Fanni (2020) Az Y és Z generáció turisztikai vonatkozású fogyasztói döntései az alternatív szálláshelyek piacán az AirBnB és a Couchsurfing példáján keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

[img] PDF
2020_nagy_fanni.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg

Megtekintés (1MB)

English title

Analysing the touristical decisions of generation Y and Z through the examples of AirBnB and Couchsurfing

Institution

Szegedi Tudományegyetem

Faculty

Faculty of Economics and Business Administration

Department

nincs megadva

Discipline

Economics

Institute

Marketing-Menedzsment Szakcsoport

Specialization

gazdálkodási és menedzsment

Supervisor(s)

SupervisorSupervisor scientific name labelEmailEHA
Dr. Prónay Szabolcsegyetemi docensUNSPECIFIEDUNSPECIFIED

Item Type: Thesis (BA/Bsc)
Subjects: 05. Social sciences > 05.02. Economics and business
Date: 2020
Depositing User: GTK szerkesztő
Date Deposited: 2020. May. 19. 08:35
Last Modified: 2020. May. 19. 08:35
URI: http://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/86925

Actions (login required)

View Item View Item