Az ügyfélmegtartás szerepe a Kalocsa környéki telekommunikációs piacon

Gönczöl Bettina (2019) Az ügyfélmegtartás szerepe a Kalocsa környéki telekommunikációs piacon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

[img] PDF
2019_gonczol_bettina.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg

Megtekintés (1MB)

English title

The role of customer retention in the market of telecommunication of the region of Kalocsa

Institution

Szegedi Tudományegyetem

Faculty

Faculty of Economics and Business Administration

Department

nincs megadva

Discipline

Economics

Specialization

kereskedelem és marketing

Supervisor(s)

SupervisorSupervisor scientific name labelEmailEHA
Kiss Erzsébet Andreafejlesztési csoportvezetőUNSPECIFIEDUNSPECIFIED

Item Type: Thesis (BA/Bsc)
Subjects: 05. Social sciences > 05.02. Economics and business
Date: 2019
Depositing User: GTK szerkesztő
Date Deposited: 2020. May. 20. 08:00
Last Modified: 2020. May. 20. 08:00
URI: http://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/86916

Actions (login required)

View Item View Item