A magyar fogyasztók lojalitása a hazai gyümölcsök és zöldségek iránt, a tudatosság, az információk és az etnocentrizmus tükrében

Sólya Anna (2020) A magyar fogyasztók lojalitása a hazai gyümölcsök és zöldségek iránt, a tudatosság, az információk és az etnocentrizmus tükrében. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

[img] PDF
2020_solya_anna.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg

Megtekintés (729kB)

English title

Hungarian consumer’sloyaltyto domestic fruits and vegetables,in the light ofconsciousness, information and ethnocentrism

Institution

Szegedi Tudományegyetem

Faculty

Faculty of Economics and Business Administration

Department

nincs megadva

Discipline

Economics

Institute

Marketing-Menedzsment Szakcsoport

Specialization

vállalkozásfejlesztés

Supervisor(s)

SupervisorSupervisor scientific name labelEmailEHA
Prof. Dr. Hetesi Erzsébethabilitált egyetemi tanárUNSPECIFIEDUNSPECIFIED

Item Type: Thesis (MA/MSc)
Subjects: 05. Social sciences > 05.02. Economics and business
Date: 2020
Depositing User: GTK szerkesztő
Date Deposited: 2020. May. 25. 08:36
Last Modified: 2020. May. 26. 09:34
URI: http://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/86869

Actions (login required)

View Item View Item