Hátrányos helyzetű gyerekek tanulási motivációja

Dobos Laura (2019) Hátrányos helyzetű gyerekek tanulási motivációja. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

[img] PDF
2019_dobos_laura.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg

Megtekintés (1MB)

English title

Learning Motivation of Disadvantaged Children

Institution

Szegedi Tudományegyetem

Faculty

Faculty of Health Sciences and Social Studies

Department

Szociális Munka és Szociálpolitika Tanszék

Discipline

Medicine and Health Sciences

Specialization

szociális munka

Supervisor(s)

SupervisorSupervisor scientific name labelEmailEHA
Szabó Pétergyakorlati oktatást segítő munkatársUNSPECIFIEDUNSPECIFIED

Item Type: Thesis (BA/Bsc)
Subjects: 03. Medical and health sciences
03. Medical and health sciences > 03.03. Health sciences
03. Medical and health sciences > 03.03. Health sciences > 03.03.12. Social biomedical sciences > 03.03.12.04. Social medicine, hygiene
03. Medical and health sciences > 03.03. Health sciences > 03.03.12. Social biomedical sciences > 03.03.12.07. Social structure, inequalities, social mobility, interethnic relations
03. Medical and health sciences > 03.03. Health sciences > 03.03.05. Nursing
03. Medical and health sciences > 03.03. Health sciences > 03.03.07. Public and environmental health
03. Medical and health sciences > 03.03. Health sciences > 03.03.07. Public and environmental health > 03.03.07.01. Public health
03. Medical and health sciences > 03.03. Health sciences > 03.03.07. Public and environmental health > 03.03.07.01. Public health > 03.03.07.01.32. Child health
Date: 2019
Depositing User: ETSZK Szerkesztő
Date Deposited: 2020. Jun. 05. 07:35
Last Modified: 2020. Aug. 26. 10:55
URI: http://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/85914

Actions (login required)

View Item View Item