A reklámok szerepe a szájhigiénés eszközök kiválasztásában.

Tusori Éva (2019) A reklámok szerepe a szájhigiénés eszközök kiválasztásában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

[img] PDF
2019_tusori_eva.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg

Megtekintés (1MB)

English title

Influence of Media and Advertisements in the Choice of Oral Hygiene Products.

Institution

Szegedi Tudományegyetem

Faculty

Faculty of Health Sciences and Social Studies

Department

nincs megadva

Discipline

Medicine and Health Sciences

Institute

Egészségmagatartási és -fejlesztési Szakcsoport

Specialization

egészségügyi gondozás és prevenció

Supervisor(s)

SupervisorSupervisor scientific name labelEmailEHA
Tóth RenátamestertanárUNSPECIFIEDUNSPECIFIED

Item Type: Thesis (BA/Bsc)
Subjects: 03. Medical and health sciences
03. Medical and health sciences > 03.02. Clinical medicine
03. Medical and health sciences > 03.02. Clinical medicine > 03.02.14. Dentistry, oral surgery and medicine
03. Medical and health sciences > 03.02. Clinical medicine > 03.02.14. Dentistry, oral surgery and medicine > 03.02.14.01. Dental health
03. Medical and health sciences > 03.03. Health sciences
03. Medical and health sciences > 03.03. Health sciences > 03.03.05. Nursing
05. Social sciences
05. Social sciences > 05.08. Media and communications
05. Social sciences > 05.08. Media and communications > 05.08.04. Media and socio-cultural communication
05. Social sciences > 05.08. Media and communications > 05.08.04. Media and socio-cultural communication > 05.08.04.05. Media and communication strategies, campaigns, outreach activities
Date: 2019
Fieldofstudy: dentálhigiénikus
Depositing User: ETSZK Szerkesztő
Date Deposited: 2020. May. 27. 07:47
Last Modified: 2020. May. 27. 08:02
URI: http://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/85785

Actions (login required)

View Item View Item