A Magyar Reklámetikai Kódex

Balla Gabriella Bianka (2017) A Magyar Reklámetikai Kódex. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

[img] PDF
2017_balla_gabriella_bianka.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg

Megtekintés (768kB)

English title

The Hungarian Code of Advertising Ethics

Institution

Szegedi Tudományegyetem

Faculty

Faculty of Law and Political Sciences

Department

nincs megadva

Discipline

Law and Public Administration Studies

Institute

Üzleti Jogi Intézet

Specialization

jogász

Supervisor(s)

SupervisorSupervisor scientific name labelEmailEHA
Blazovichné Gellén Kláraegyetemi docensUNSPECIFIEDUNSPECIFIED

Item Type: Thesis (MA/MSc)
Subjects: 05. Social sciences > 05.02. Economics and business > 05.02.03. Business and management > 05.02.03.10. Marketing
05. Social sciences > 05.08. Media and communications > 05.08.04. Media and socio-cultural communication > 05.08.04.05. Media and communication strategies, campaigns, outreach activities
Date: 2017
Depositing User: ÁJTK Szerkesztő
Date Deposited: 2020. May. 06. 09:39
Last Modified: 2020. May. 11. 06:55
URI: http://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/85077

Actions (login required)

View Item View Item