A tanulókisérletek [!tanulókísérletek] szerepe az általános iskolai kémiatanitásban [!kémiatanításban], különös tekintettel szerepére az uj [!új] ismeretek közlésében

Kerper, András (1965) A tanulókisérletek [!tanulókísérletek] szerepe az általános iskolai kémiatanitásban [!kémiatanításban], különös tekintettel szerepére az uj [!új] ismeretek közlésében. Other, Szegedi Tanárképző Főiskola.

[thumbnail of 1965_kerper_andras.pdf] PDF
1965_kerper_andras.pdf
Hozzáférés joga: SZTE designated computers only

Download (15MB)

Institution

Szegedi Tanárképző Főiskola

Faculty

Not relevant

Department

Kémia Tanszék

Discipline

Natural Sciences

Specialization

kémia

Supervisor(s)

Supervisor
Supervisor scientific name label
Email
EHA
Forgách, Géza
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED

Item Type: Thesis (Other)
Subjects: 01. Natural sciences
Depositing User: Szerkesztő JGYPK
Date Deposited: 2020. Feb. 05. 08:43
Last Modified: 2020. Feb. 05. 08:43
URI: https://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/84321

Actions (login required)

View Item View Item