Kanalas, Lili (2015) Oktatásmarketing egy integrált egyetemen: Egy szervezet különböző szintjeihez tartozó marketingfolyamatok kapcsolódási pontjainak bemutatása az SZTE JGYPK Stíluskommunikátor szakirányú továbbképzési szak példáján keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
PDF
2015_kanalas_lili.pdf Hozzáférés joga: SZTE designated computers only Download (1MB) |
English title
Strategic marketing on an integrated university: The connections of the marketing process explained through the example of University of Szeged, Juhász Gyula Faculty of Education and style communicator postgraduate training
Institution
Szegedi Tudományegyetem
Faculty
Faculty of Economics and Business Administration
Department
Discipline
Specialization
Supervisor(s)
Supervisor
Supervisor scientific name label
Email
EHA
Révész, Balázs
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
Item Type: | Thesis (BA/Bsc) |
---|---|
Subjects: | 05. Social sciences > 05.02. Economics and business |
Depositing User: | szerkesztő GTK |
Date Deposited: | 2019. Nov. 07. 13:14 |
Last Modified: | 2019. Nov. 07. 13:14 |
URI: | https://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/82176 |
Actions (login required)
View Item |