Oktatásmarketing egy integrált egyetemen: Egy szervezet különböző szintjeihez tartozó marketingfolyamatok kapcsolódási pontjainak bemutatása az SZTE JGYPK Stíluskommunikátor szakirányú továbbképzési szak példáján keresztül

Kanalas, Lili (2015) Oktatásmarketing egy integrált egyetemen: Egy szervezet különböző szintjeihez tartozó marketingfolyamatok kapcsolódási pontjainak bemutatása az SZTE JGYPK Stíluskommunikátor szakirányú továbbképzési szak példáján keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

[thumbnail of 2015_kanalas_lili.pdf] PDF
2015_kanalas_lili.pdf
Hozzáférés joga: SZTE designated computers only

Download (1MB)

English title

Strategic marketing on an integrated university: The connections of the marketing process explained through the example of University of Szeged, Juhász Gyula Faculty of Education and style communicator postgraduate training

Institution

Szegedi Tudományegyetem

Faculty

Faculty of Economics and Business Administration

Department

nincs megadva

Discipline

Economics

Specialization

kereskedelem és marketing

Supervisor(s)

Supervisor
Supervisor scientific name label
Email
EHA
Révész, Balázs
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED

Item Type: Thesis (BA/Bsc)
Subjects: 05. Social sciences > 05.02. Economics and business
Depositing User: szerkesztő GTK
Date Deposited: 2019. Nov. 07. 13:14
Last Modified: 2019. Nov. 07. 13:14
URI: https://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/82176

Actions (login required)

View Item View Item