A bankmarketing hatása az ügyfelek hitelfelvételi hajlandóságára

Novák Fanni (2019) A bankmarketing hatása az ügyfelek hitelfelvételi hajlandóságára. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

[img] PDF
2019_novak_fanni.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg

Megtekintés (1MB)

English title

The effect of bank marketing on customer willingness to take out a loan

Institution

Szegedi Tudományegyetem

Faculty

Faculty of Economics and Business Administration

Department

nincs megadva

Discipline

Economics

Specialization

marketing

Supervisor(s)

SupervisorSupervisor scientific name labelEmailEHA
Béla-Csovcsics AndreaGTK Gazdaságtudományi KarUNSPECIFIEDUNSPECIFIED

Item Type: Thesis (MA/MSc)
Date: 2019
Depositing User: GTK szerkesztő
Date Deposited: 2019. Nov. 13. 08:05
Last Modified: 2019. Nov. 13. 08:05
URI: http://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/82107

Actions (login required)

View Item View Item