A vállalkozásfejlesztés és a közösségi média marketing elemzésének kapcsolata – Az influencer marketing elemzésének relevanciája vállalkozásfejlesztési szempontból

Török, Emese (2019) A vállalkozásfejlesztés és a közösségi média marketing elemzésének kapcsolata – Az influencer marketing elemzésének relevanciája vállalkozásfejlesztési szempontból. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

[thumbnail of 2019_torok_emese.pdf] PDF
2019_torok_emese.pdf
Hozzáférés joga: SZTE designated computers only

Download (1MB)

English title

The relationship between business development and social media marketing analysis - The relevance of influencer marketing analysis with regard to business development

Institution

Szegedi Tudományegyetem

Faculty

Faculty of Economics and Business Administration

Department

nincs megadva

Discipline

Economics

Specialization

vállalkozásfejlesztés

Supervisor(s)

Supervisor
Supervisor scientific name label
Email
EHA
Imreh, Szabolcs
GTK Gazdaságtudományi Kar
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED

Item Type: Thesis (Masters)
Subjects: 05. Social sciences > 05.02. Economics and business
Depositing User: szerkesztő GTK
Date Deposited: 2019. Nov. 14. 14:22
Last Modified: 2019. Nov. 14. 14:22
URI: https://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/81903

Actions (login required)

View Item View Item