A vállalkozásfejlesztés és a közösségi média marketing elemzésének kapcsolata – Az influencer marketing elemzésének relevanciája vállalkozásfejlesztési szempontból

Török Emese (2019) A vállalkozásfejlesztés és a közösségi média marketing elemzésének kapcsolata – Az influencer marketing elemzésének relevanciája vállalkozásfejlesztési szempontból. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

[img] PDF
2019_torok_emese.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg

Megtekintés (1MB)

English title

The relationship between business development and social media marketing analysis - The relevance of influencer marketing analysis with regard to business development

Institution

Szegedi Tudományegyetem

Faculty

Faculty of Economics and Business Administration

Department

nincs megadva

Discipline

Economics

Specialization

vállalkozásfejlesztés

Supervisor(s)

SupervisorSupervisor scientific name labelEmailEHA
Imreh SzabolcsGTK Gazdaságtudományi KarUNSPECIFIEDUNSPECIFIED

Item Type: Thesis (MA/MSc)
Date: 2019
Depositing User: GTK szerkesztő
Date Deposited: 2019. Nov. 14. 14:22
Last Modified: 2019. Nov. 14. 14:22
URI: http://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/81903

Actions (login required)

View Item View Item