A marketingorientált városfejlesztési tevékenység hatása a helyi lakosság attotűdjére, Mórahalom példáján keresztül

Varga, Ágnes (2015) A marketingorientált városfejlesztési tevékenység hatása a helyi lakosság attotűdjére, Mórahalom példáján keresztül. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

[thumbnail of 2015_varga_agnes.pdf] PDF
2015_varga_agnes.pdf
Hozzáférés joga: SZTE designated computers only

Download (1MB)

English title

The effect of the marketing- orientated towndevelopmental work to the attitude of the local population, through the pattern of Mórahalom

Institution

Szegedi Tudományegyetem

Faculty

Faculty of Economics and Business Administration

Department

nincs megadva

Discipline

Economics

Specialization

marketing

Supervisor(s)

Supervisor
Supervisor scientific name label
Email
EHA
Savanya, Péter
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED

Item Type: Thesis (Masters)
Subjects: 05. Social sciences > 05.02. Economics and business
Depositing User: szerkesztő GTK
Date Deposited: 2019. Nov. 08. 09:00
Last Modified: 2019. Nov. 08. 09:00
URI: https://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/81696

Actions (login required)

View Item View Item