A fogyasztó és a márka közötti viszony vizsgálata az Old Spice és az AXE példáján

Tóth Benjámin Barnabás (2019) A fogyasztó és a márka közötti viszony vizsgálata az Old Spice és az AXE példáján. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

[img] PDF
2019_toth_benjamin_barnabas.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg

Megtekintés (2MB)

English title

Relationship between consumer and brand –investigation through an example of Old Spice and AXE

Institution

Szegedi Tudományegyetem

Faculty

Faculty of Economics and Business Administration

Department

nincs megadva

Discipline

Economics

Specialization

marketing

Supervisor(s)

SupervisorSupervisor scientific name labelEmailEHA
Prónay SzabolcsGTK Gazdaságtudományi KarUNSPECIFIEDUNSPECIFIED

Item Type: Thesis (MA/MSc)
Date: 2019
Depositing User: GTK szerkesztő
Date Deposited: 2019. Nov. 14. 14:18
Last Modified: 2019. Nov. 14. 14:18
URI: http://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/81463

Actions (login required)

View Item View Item