A Baby Boomer és az Y generáció fogyasztási mintáinak összehasonlítása, különös tekintettel a digitális eszközök és az online tér befolyására

Ollé, Judit (2019) A Baby Boomer és az Y generáció fogyasztási mintáinak összehasonlítása, különös tekintettel a digitális eszközök és az online tér befolyására. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

[thumbnail of 2019_olle_judit.pdf] PDF
2019_olle_judit.pdf
Hozzáférés joga: SZTE designated computers only

Download (1MB)

English title

Comparing consumption habits of the Baby Boomers with generation Y with special regard to digital devices and online influence

Institution

Szegedi Tudományegyetem

Faculty

Faculty of Economics and Business Administration

Department

nincs megadva

Discipline

Economics

Specialization

gazdálkodási és menedzsment

Supervisor(s)

Supervisor
Supervisor scientific name label
Email
EHA
Vincze, Dalma
GTK Gazdaságtudományi Kar
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED

Item Type: Thesis (BA/Bsc)
Subjects: 05. Social sciences > 05.02. Economics and business
Depositing User: szerkesztő GTK
Date Deposited: 2019. Nov. 13. 08:07
Last Modified: 2019. Nov. 13. 08:07
URI: https://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/81156

Actions (login required)

View Item View Item