Az online véleményvezetők szerepe a vásárlási döntések során - a magyar, szépségápolással foglalkozó online naplók és videó blogok vizsgálata

Szűcs, Szilvia (2015) Az online véleményvezetők szerepe a vásárlási döntések során - a magyar, szépségápolással foglalkozó online naplók és videó blogok vizsgálata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

[thumbnail of 2015_szucs_szilvia.pdf] PDF
2015_szucs_szilvia.pdf
Hozzáférés joga: SZTE designated computers only

Download (1MB)

English title

The role of the online opinion leaders in the purchase decision process- the study of Hungarian blogs and video blogs dealing with cosmetology

Institution

Szegedi Tudományegyetem

Faculty

Faculty of Economics and Business Administration

Department

nincs megadva

Discipline

Economics

Specialization

marketing

Supervisor(s)

Supervisor
Supervisor scientific name label
Email
EHA
Révész, Balázs
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED

Item Type: Thesis (Masters)
Subjects: 05. Social sciences > 05.02. Economics and business
Depositing User: szerkesztő GTK
Date Deposited: 2019. Nov. 08. 08:26
Last Modified: 2019. Nov. 11. 09:10
URI: https://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/80858

Actions (login required)

View Item View Item