The Essentials of Inbound Marketing - Study of the Marketing Method from the Consumers' Perspective

Géczi Gergő István (2019) The Essentials of Inbound Marketing - Study of the Marketing Method from the Consumers' Perspective. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

[img] PDF
2019_geczi_gergo_istvan.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg

Megtekintés (1MB)

English title

The Essentials of Inbound Marketing - Study of the Marketing Method from the Consumers' Perspective

Institution

Szegedi Tudományegyetem

Faculty

Faculty of Economics and Business Administration

Department

nincs megadva

Discipline

Economics

Specialization

nemzetközi gazdaság és gazdálkodás (angol nyelven)

Supervisor(s)

SupervisorSupervisor scientific name labelEmailEHA
Garamhegyi ÁbelGTK Gazdaságtudományi KarUNSPECIFIEDUNSPECIFIED

Item Type: Thesis (MA/MSc)
Date: 2019
Depositing User: GTK szerkesztő
Date Deposited: 2019. Nov. 12. 12:37
Last Modified: 2019. Nov. 12. 12:37
URI: http://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/80389

Actions (login required)

View Item View Item