Zöldmarketing az élelmiszeriparban : a fenntartható élelmiszer-fogyasztásra ható tényezők vizsgálata a magyar fiatalok körében

Nagy, Csenge (2016) Zöldmarketing az élelmiszeriparban : a fenntartható élelmiszer-fogyasztásra ható tényezők vizsgálata a magyar fiatalok körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

[thumbnail of 2016_nagy_csenge.pdf] PDF
2016_nagy_csenge.pdf
Hozzáférés joga: SZTE designated computers only

Download (898kB)

English title

Green Marketing in the Food Industry : an examination of factors affecting the sustainable food consumption among young people in Hungary

Institution

Szegedi Tudományegyetem

Faculty

Faculty of Economics and Business Administration

Department

nincs megadva

Discipline

Economics

Specialization

kereskedelem és marketing

Supervisor(s)

Supervisor
Supervisor scientific name label
Email
EHA
Csovcsics, Andrea
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED

Item Type: Thesis (BA/Bsc)
Subjects: 05. Social sciences > 05.02. Economics and business
Depositing User: szerkesztő GTK
Date Deposited: 2019. Nov. 07. 08:36
Last Modified: 2019. Nov. 08. 09:49
URI: https://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/80373

Actions (login required)

View Item View Item