"Éhezésmentes karcsúság" - avagy a Szafi márka szerepe az egészségtudatos élelmiszerfogyasztói magatartásban

Simon Ágnes (2019) "Éhezésmentes karcsúság" - avagy a Szafi márka szerepe az egészségtudatos élelmiszerfogyasztói magatartásban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

[img] PDF
2019_simon_agnes.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg

Megtekintés (1MB)

English title

Slimness without starvation - or the role of the Szafi brand in health conscious consumer behavior

Institution

Szegedi Tudományegyetem

Faculty

Faculty of Economics and Business Administration

Department

nincs megadva

Discipline

Economics

Specialization

gazdálkodási és menedzsment

Supervisor(s)

SupervisorSupervisor scientific name labelEmailEHA
Kazár KláraGTK Gazdaságtudományi KarUNSPECIFIEDUNSPECIFIED

Item Type: Thesis (BA/Bsc)
Date: 2019
Depositing User: GTK szerkesztő
Date Deposited: 2019. Nov. 14. 13:45
Last Modified: 2019. Nov. 14. 13:45
URI: http://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/80338

Actions (login required)

View Item View Item