A vásárlói döntéshozatalra kiható tényezők vizsgálata az okos eszközök piacán az egyes fogyasztói csoportok vonatkozásában

Kovács, Tamás (2016) A vásárlói döntéshozatalra kiható tényezők vizsgálata az okos eszközök piacán az egyes fogyasztói csoportok vonatkozásában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

[thumbnail of 2016_kovacs_tamas.pdf] PDF
2016_kovacs_tamas.pdf
Hozzáférés joga: SZTE designated computers only

Download (1MB)

English title

Analysis of factors affecting the customer decision-making in the smart device market regarding the certain consumer groups

Institution

Szegedi Tudományegyetem

Faculty

Faculty of Economics and Business Administration

Department

nincs megadva

Discipline

Economics

Specialization

kereskedelem és marketing

Supervisor(s)

Supervisor
Supervisor scientific name label
Email
EHA
Csovcsics, Andrea
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED

Item Type: Thesis (BA/Bsc)
Subjects: 05. Social sciences > 05.02. Economics and business
Depositing User: szerkesztő GTK
Date Deposited: 2019. Nov. 06. 11:46
Last Modified: 2019. Nov. 06. 11:46
URI: https://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/80240

Actions (login required)

View Item View Item