Szimbolikus fogyasztás: A márkák imázsának szerepe a fogyasztói döntéshozatalban, a márkaszemélyiség és az énkép közötti kapcsolat, a márkák szimbolikus tartalmának ábrázolása, parfümvásárlási szokások vizsgálata

Szabó, László Norbert (2015) Szimbolikus fogyasztás: A márkák imázsának szerepe a fogyasztói döntéshozatalban, a márkaszemélyiség és az énkép közötti kapcsolat, a márkák szimbolikus tartalmának ábrázolása, parfümvásárlási szokások vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

[thumbnail of 2015_szabo_laszlo_norbert.pdf] PDF
2015_szabo_laszlo_norbert.pdf
Hozzáférés joga: SZTE designated computers only

Download (1MB)

English title

Symbolic consumption: The role of brand image in the decision-making of consumers; the connection between brand perosnality and self-concept; shaping and representation of the symbolic content of brands, monitoring of perfume shopping habits

Institution

Szegedi Tudományegyetem

Faculty

Faculty of Economics and Business Administration

Department

nincs megadva

Discipline

Economics

Specialization

gazdálkodási és menedzsment

Supervisor(s)

Supervisor
Supervisor scientific name label
Email
EHA
Prónay, Szabolcs
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED

Item Type: Thesis (BA/Bsc)
Subjects: 05. Social sciences > 05.02. Economics and business
Depositing User: szerkesztő GTK
Date Deposited: 2019. Nov. 08. 08:10
Last Modified: 2019. Nov. 08. 08:10
URI: https://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/80142

Actions (login required)

View Item View Item