The effectiveness of different approaches to presenting and practising vocabulary with 9-14 year-old students

Vecseiné Bánvölgyi Zsuzsanna (1997) The effectiveness of different approaches to presenting and practising vocabulary with 9-14 year-old students. BA/BSc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

[img] PDF
1997_vecseine_banvolgyi_zsuzsanna.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg

Download (2MB)

Institution

Juhász Gyula Tanárképző Főiskola

Faculty

Gyula Juhász Teacher Training College

Department

Angol Tanszék

Discipline

Teacher Training

Specialization

angol

Supervisor(s)

SupervisorSupervisor scientific name labelEmailEHA
Szűr KatalinUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED

Item Type: Thesis (BA/BSc)
Date: 1997
Depositing User: JGYPK Szerkesztő
Date Deposited: 2019. Jun. 19. 06:29
Last Modified: 2019. Jun. 19. 08:14
URI: http://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/77609

Actions (login required)

View Item View Item