A tanulásban akadályozott és a többségi tanulók szövegértő képességének összehasonlítása

Horváthné Bácsi, Erzsébet (2018) A tanulásban akadályozott és a többségi tanulók szövegértő képességének összehasonlítása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

[thumbnail of 2018_Horváthné_Bácsi_Erzsébet_G4R40G_SZ.pdf] PDF
2018_Horváthné_Bácsi_Erzsébet_G4R40G_SZ.pdf
Hozzáférés joga: SZTE designated computers only

Download (680kB)

English title

A comparison of the comprehension abilities between students with learning disabilities and majority students

Institution

Szegedi Tudományegyetem

Faculty

Gyula Juhász Faculty of Education

Department

nincs megadva

Discipline

Teacher Training

Institute

Gyógypedagógus-képző Intézet

Specialization

gyógypedagógia

Supervisor(s)

Supervisor
Supervisor scientific name label
Email
EHA
Fazekasné Fenyvesi, Dr. Margit
főiskolai docens
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED

Item Type: Thesis (BA/Bsc)
Subjects: 05. Social sciences > 05.03. Educational sciences
Depositing User: Szerkesztő JGYPK
Date Deposited: 2019. Jun. 11. 07:32
Last Modified: 2019. Jun. 11. 07:32
URI: https://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/75000

Actions (login required)

View Item View Item