Tanulásban akadályozott középiskolás tanulók iskolai motivációjának összehasonlító elemzése

Bodorné Szikora, Erzsébet (2018) Tanulásban akadályozott középiskolás tanulók iskolai motivációjának összehasonlító elemzése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

[thumbnail of 2018_Bodorné_Szikora_Erzsébet_DHVYTW_SZ.pdf] PDF
2018_Bodorné_Szikora_Erzsébet_DHVYTW_SZ.pdf
Hozzáférés joga: SZTE designated computers only

Download (6MB)

English title

Comparative analysis of high school students blockedin learning school motivation

Institution

Szegedi Tudományegyetem

Faculty

Gyula Juhász Faculty of Education

Department

nincs megadva

Discipline

Teacher Training

Institute

Gyógypedagógus-képző Intézet

Specialization

gyógypedagógia

Supervisor(s)

Supervisor
Supervisor scientific name label
Email
EHA
Torda, Dr. Ágnes
főiskolai docens
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED

Item Type: Thesis (BA/Bsc)
Subjects: 05. Social sciences > 05.03. Educational sciences
Depositing User: Szerkesztő JGYPK
Date Deposited: 2019. Jun. 11. 07:49
Last Modified: 2019. Jun. 11. 07:49
URI: https://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/74867

Actions (login required)

View Item View Item