Répás, Sára (2017) Kutyás terápia sajátos nevelési igényű óvodás gyerekek óvodai integrálási lehetőségeinek rendszerszemléletű vizsgálata, az állatasszisztált terápiák jelentősége. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
PDF
2017_Répás_Sára_VZN3ET_SZ.pdf Hozzáférés joga: SZTE designated computers only Download (2MB) |
English title
Dog-assisted therapy System-based study of integration possibilities for nursery school children with special needs, importance of animal-assisted therapies
Institution
Szegedi Tudományegyetem
Faculty
Gyula Juhász Faculty of Education
Department
Alkalmazott Pedagógia és Pszichológia Tanszék
Discipline
Specialization
Supervisor(s)
Supervisor
Supervisor scientific name label
Email
EHA
Magyar, Gábor
pszichológus, testnevelő tanár
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
Köböl, Erika
gyógypedagógus
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
Item Type: | Thesis (BA/Bsc) |
---|---|
Subjects: | 05. Social sciences > 05.03. Educational sciences |
Depositing User: | Szerkesztő JGYPK |
Date Deposited: | 2018. Jul. 24. 12:57 |
Last Modified: | 2018. Jul. 24. 12:57 |
URI: | https://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/71048 |
Actions (login required)
View Item |