Kutyás terápia sajátos nevelési igényű óvodás gyerekek óvodai integrálási lehetőségeinek rendszerszemléletű vizsgálata, az állatasszisztált terápiák jelentősége

Répás, Sára (2017) Kutyás terápia sajátos nevelési igényű óvodás gyerekek óvodai integrálási lehetőségeinek rendszerszemléletű vizsgálata, az állatasszisztált terápiák jelentősége. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

[thumbnail of 2017_Répás_Sára_VZN3ET_SZ.pdf] PDF
2017_Répás_Sára_VZN3ET_SZ.pdf
Hozzáférés joga: SZTE designated computers only

Download (2MB)

English title

Dog-assisted therapy System-based study of integration possibilities for nursery school children with special needs, importance of animal-assisted therapies

Institution

Szegedi Tudományegyetem

Faculty

Gyula Juhász Faculty of Education

Department

Alkalmazott Pedagógia és Pszichológia Tanszék

Discipline

Teacher Training

Specialization

óvodapedagógus

Supervisor(s)

Supervisor
Supervisor scientific name label
Email
EHA
Magyar, Gábor
pszichológus, testnevelő tanár
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
Köböl, Erika
gyógypedagógus
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED

Item Type: Thesis (BA/Bsc)
Subjects: 05. Social sciences > 05.03. Educational sciences
Depositing User: Szerkesztő JGYPK
Date Deposited: 2018. Jul. 24. 12:57
Last Modified: 2018. Jul. 24. 12:57
URI: https://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/71048

Actions (login required)

View Item View Item