A Sensitive étterem marketingterve és annak elméleti háttere

Botlik Judit (2017) A Sensitive étterem marketingterve és annak elméleti háttere. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

[img] PDF
2017_Botlik_Judit_IE2MN0_SZ.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg

Download (1MB)

Angol cím

Sensitive- marketing plan for the restaurant and it’s theoretical background

Intézmény

Szegedi Tudományegyetem

Kar

Juhász Gyula Pedagógusképző Kar

Tanszék

nincs megadva

Tudományterület/tudományág

pedagógusképzés

Tanszékcsoport/intézet

Felnőttképzési Intézet

Szak

andragógia

Témavezető(k)

Témavezető neveBeosztás, tudományos fokozat, intézményEmailEHA kód
Dr. Nagy Angelikafőiskolai docensNEM RÉSZLETEZETTNEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: Diplomadolgozat (BA/BSc)
Felhasználói azonosító szám (ID): JGYPK Szerkesztő
Dátum: 2018. Jún. 12. 07:07
Utolsó módosítás: 2018. Jún. 12. 07:07
URI: http://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/70949

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet