Tanulási énkép vizsgálata halmozottan hátrányos helyzetű, nevelőszülőnél élő tanulók körében

Budis, Imola (2017) Tanulási énkép vizsgálata halmozottan hátrányos helyzetű, nevelőszülőnél élő tanulók körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

[thumbnail of 2017_Budis_Imola_EKKB0J_SZ.pdf] PDF
2017_Budis_Imola_EKKB0J_SZ.pdf
Hozzáférés joga: SZTE designated computers only

Download (1MB)

English title

Academic self-concept among multiply disadvantaged students, who lives with foster parent

Institution

Szegedi Tudományegyetem

Faculty

Faculty of Arts

Department

nincs megadva

Discipline

Humanities

Institute

Neveléstudományi Intézet

Specialization

neveléstudományi

Supervisor(s)

Supervisor
Supervisor scientific name label
Email
EHA
Józsa, Dr. Krisztián
egyetemi docens
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED

Item Type: Thesis (Masters)
Subjects: 06. Humanities
Depositing User: szerkesztő BTK
Date Deposited: 2018. Jun. 06. 15:43
Last Modified: 2018. Jun. 06. 15:43
URI: https://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/70204

Actions (login required)

View Item View Item