A terepgyakorlat szerepe a természettudomány tanulásában: Foglalkozások a Hortobágyi Nemzeti Parkban

Péterné Berde, Sarolta (2017) A terepgyakorlat szerepe a természettudomány tanulásában: Foglalkozások a Hortobágyi Nemzeti Parkban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

[thumbnail of 2016_Péterné_Berde_Sarolta_CQLR33_SZ.pdf] PDF
2016_Péterné_Berde_Sarolta_CQLR33_SZ.pdf
Hozzáférés joga: SZTE designated computers only

Download (1MB)

English title

The role of environmental field trip in science learning: Outdoor lessons in the Hortobágyi National Park

Institution

Szegedi Tudományegyetem

Faculty

Faculty of Arts

Department

nincs megadva

Discipline

Humanities

Institute

Neveléstudományi Intézet

Specialization

neveléstudományi

Supervisor(s)

Supervisor
Supervisor scientific name label
Email
EHA
Dombováriné Dr. Korom, Erzsébet
egyetemi docens
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED

Item Type: Thesis (Masters)
Subjects: 06. Humanities
Depositing User: szerkesztő BTK
Date Deposited: 2018. Jun. 06. 15:36
Last Modified: 2018. Jun. 06. 15:36
URI: https://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/69936

Actions (login required)

View Item View Item