Kiégés és megküzdési stratégiák vizsgálata gyógypedagógusok és pedagógusok körében

Szernyi, Julianna (2017) Kiégés és megküzdési stratégiák vizsgálata gyógypedagógusok és pedagógusok körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

[thumbnail of 2016_Szernyi_Julianna_KO6RZ5_SZ.pdf] PDF
2016_Szernyi_Julianna_KO6RZ5_SZ.pdf
Hozzáférés joga: SZTE designated computers only

Download (6MB)

English title

Burnout syndrom and coping strategies among special education teachers and teachers

Institution

Szegedi Tudományegyetem

Faculty

Faculty of Arts

Department

nincs megadva

Discipline

Humanities

Institute

Pszichológiai Intézet

Specialization

pszichológia

Supervisor(s)

Supervisor
Supervisor scientific name label
Email
EHA
Bárányné Dr. Jámbori, Szilvia
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED

Item Type: Thesis (Masters)
Subjects: 06. Humanities
Depositing User: szerkesztő BTK
Date Deposited: 2018. Jun. 28. 09:47
Last Modified: 2018. Jun. 28. 09:47
URI: https://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/69679

Actions (login required)

View Item View Item