Mire hat a Waldorf pedagógia? A célorientációs elmélet, iskolai kötődés és tanulmányi énhatékonyság vizsgálata Waldorf és hagyományos iskolák körében

Labancz, Ágnes (2017) Mire hat a Waldorf pedagógia? A célorientációs elmélet, iskolai kötődés és tanulmányi énhatékonyság vizsgálata Waldorf és hagyományos iskolák körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

[thumbnail of 2016_Labancz_Ágnes_ZVNQEW_SZ.pdf] PDF
2016_Labancz_Ágnes_ZVNQEW_SZ.pdf
Hozzáférés joga: SZTE designated computers only

Download (1MB)

English title

What iWhat is the effect of Waldorf pedagogy? Examination of the motivation, school attachment, and academic self-efficacy among Waldorf schools' and traditional schools' students

Institution

Szegedi Tudományegyetem

Faculty

Faculty of Arts

Department

nincs megadva

Discipline

Humanities

Institute

Pszichológiai Intézet

Specialization

pszichológia

Supervisor(s)

Supervisor
Supervisor scientific name label
Email
EHA
Szabó, Dr. Éva
egyetemi docens
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED

Item Type: Thesis (Masters)
Subjects: 06. Humanities
Depositing User: szerkesztő BTK
Date Deposited: 2018. Jun. 28. 07:06
Last Modified: 2018. Jun. 28. 07:06
URI: https://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/69557

Actions (login required)

View Item View Item