A mesék lehetséges szerepe a tanulási nehézséggel küzdő diákok középiskolai fejlesztésében

Dömötör-Ladányi Éva (2016) A mesék lehetséges szerepe a tanulási nehézséggel küzdő diákok középiskolai fejlesztésében. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

[img] PDF
2016_Dömötör_Ladányi_Éva_LAEOAAB_SZE_SZ.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg

Download (919kB)

Angol cím

The Possible Role of Tales in the Secondary School Development of Students Struggling with Learning Difficulties

Intézmény

Szegedi Tudományegyetem

Kar

Juhász Gyula Pedagógusképző Kar

Tanszék

Magyar és Alkalmazott Nyelvészeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

pedagógusképzés

Tanszékcsoport/intézet

Alkalmazott Humántudományi Intézet

Szak

nyelv- és beszédfejlesztő szakterületen pedagógus-szakvizsgára felkészítő szakirányú továbbképzés

Témavezető(k)

Témavezető neveBeosztás, tudományos fokozat, intézményEmailEHA kód
Gaál ZsuzsannaadjunktusNEM RÉSZLETEZETTNEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: Diplomadolgozat (MA/MSc)
Felhasználói azonosító szám (ID): JGYPK Szerkesztő
Dátum: 2017. Jún. 07. 20:20
Utolsó módosítás: 2017. Jún. 07. 20:20
URI: http://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/67774

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet