Krasznavölgyi, Hajnalka (2016) A többségi,és a sajátos nevelési igényű nagycsoportos óvodások hallás utáni szövegértésének összehasonlító elemzése. Other, Szegedi Tudományegyetem.
PDF
2016_Krasznavölgyi_Hajnalka_KRHOAAF_SZE_SZ.pdf Hozzáférés joga: SZTE designated computers only Download (736kB) |
English title
A comparative analysis of the listening comprehension skills for majority kindergarteners and kindergarteners with special educational needs
Institution
Szegedi Tudományegyetem
Faculty
Gyula Juhász Faculty of Education
Department
Magyar és Alkalmazott Nyelvészeti Tanszék
Discipline
Institute
Alkalmazott Humántudományi Intézet
Specialization
nyelv- és beszédfejlesztő szakterületen pedagógus-szakvizsgára felkészítő szakirányú továbbképzés
Supervisor(s)
Supervisor
Supervisor scientific name label
Email
EHA
Gaál, Zsuzsanna
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
Item Type: | Thesis (Other) |
---|---|
Subjects: | 05. Social sciences > 05.03. Educational sciences |
Depositing User: | Szerkesztő JGYPK |
Date Deposited: | 2017. Jun. 12. 14:39 |
Last Modified: | 2018. Mar. 02. 12:01 |
URI: | https://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/67744 |
Actions (login required)
View Item |