A többségi,és a sajátos nevelési igényű nagycsoportos óvodások hallás utáni szövegértésének összehasonlító elemzése

Krasznavölgyi, Hajnalka (2016) A többségi,és a sajátos nevelési igényű nagycsoportos óvodások hallás utáni szövegértésének összehasonlító elemzése. Other, Szegedi Tudományegyetem.

[thumbnail of 2016_Krasznavölgyi_Hajnalka_KRHOAAF_SZE_SZ.pdf] PDF
2016_Krasznavölgyi_Hajnalka_KRHOAAF_SZE_SZ.pdf
Hozzáférés joga: SZTE designated computers only

Download (736kB)

English title

A comparative analysis of the listening comprehension skills for majority kindergarteners and kindergarteners with special educational needs

Institution

Szegedi Tudományegyetem

Faculty

Gyula Juhász Faculty of Education

Department

Magyar és Alkalmazott Nyelvészeti Tanszék

Discipline

Teacher Training

Institute

Alkalmazott Humántudományi Intézet

Specialization

nyelv- és beszédfejlesztő szakterületen pedagógus-szakvizsgára felkészítő szakirányú továbbképzés

Supervisor(s)

Supervisor
Supervisor scientific name label
Email
EHA
Gaál, Zsuzsanna
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED

Item Type: Thesis (Other)
Subjects: 05. Social sciences > 05.03. Educational sciences
Depositing User: Szerkesztő JGYPK
Date Deposited: 2017. Jun. 12. 14:39
Last Modified: 2018. Mar. 02. 12:01
URI: https://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/67744

Actions (login required)

View Item View Item