A többségi,és a sajátos nevelési igényű nagycsoportos óvodások hallás utáni szövegértésének összehasonlító elemzése

Krasznavölgyi Hajnalka (2016) A többségi,és a sajátos nevelési igényű nagycsoportos óvodások hallás utáni szövegértésének összehasonlító elemzése. Other, Szegedi Tudományegyetem.

[img] PDF
2016_Krasznavölgyi_Hajnalka_KRHOAAF_SZE_SZ.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg

Download (736kB)

English title

A comparative analysis of the listening comprehension skills for majority kindergarteners and kindergarteners with special educational needs

Institution

Szegedi Tudományegyetem

Faculty

Gyula Juhász Faculty of Education

Department

Magyar és Alkalmazott Nyelvészeti Tanszék

Discipline

teacher training

Institute

Alkalmazott Humántudományi Intézet

Specialization

nyelv- és beszédfejlesztő szakterületen pedagógus-szakvizsgára felkészítő szakirányú továbbképzés

Supervisor(s)

SupervisorSupervisor scientific name labelEmailEHA
Gaál ZsuzsannaUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED

Item Type: Thesis (Other)
Date: 2016
Depositing User: JGYPK Szerkesztő
Date Deposited: 2017. Jun. 12. 14:39
Last Modified: 2018. Mar. 02. 12:01
URI: http://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/67744

Actions (login required)

View Item View Item