Arányossági gondolkodás és a törtek témakörében mért tudásszint összefüggései 7. és 8. osztályos tanulóknál.

Szántó, Mihályné (2016) Arányossági gondolkodás és a törtek témakörében mért tudásszint összefüggései 7. és 8. osztályos tanulóknál. Other, Szegedi Tudományegyetem.

[thumbnail of 2016_Szántó_Mihályné_SZMWAAB_SZE_SZ.pdf] PDF
2016_Szántó_Mihályné_SZMWAAB_SZE_SZ.pdf
Hozzáférés joga: SZTE designated computers only

Download (2MB)

English title

Connections between proportional reasoning and performance in the test of fractions among 7th and 8th students.

Institution

Szegedi Tudományegyetem

Faculty

Faculty of Arts

Department

nincs megadva

Discipline

Humanities

Institute

Neveléstudományi Intézet

Specialization

matematikai tudás értékelési szakterületen pedagógus szakvizsgára felkészítő szakirányú továbbképzési

Supervisor(s)

Supervisor
Supervisor scientific name label
Email
EHA
Csíkos, Dr. Csaba
egyetemi docens
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED

Item Type: Thesis (Other)
Subjects: 06. Humanities
Depositing User: szerkesztő BTK
Date Deposited: 2017. Aug. 22. 15:58
Last Modified: 2018. Feb. 22. 07:41
URI: https://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/65227

Actions (login required)

View Item View Item