Arányossági gondolkodás és a törtek témakörében mért tudásszint összefüggései 7. és 8. osztályos tanulóknál.

Szántó Mihályné (2016) Arányossági gondolkodás és a törtek témakörében mért tudásszint összefüggései 7. és 8. osztályos tanulóknál. Other, Szegedi Tudományegyetem.

[img] PDF
2016_Szántó_Mihályné_SZMWAAB_SZE_SZ.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg

Download (2MB)

English title

Connections between proportional reasoning and performance in the test of fractions among 7th and 8th students.

Institution

Szegedi Tudományegyetem

Faculty

Faculty of Arts

Department

nincs megadva

Discipline

liberal arts

Institute

Neveléstudományi Intézet

Specialization

matematikai tudás értékelési szakterületen pedagógus szakvizsgára felkészítő szakirányú továbbképzési

Supervisor(s)

SupervisorSupervisor scientific name labelEmailEHA
Dr. Csíkos Csabaegyetemi docensUNSPECIFIEDUNSPECIFIED

Item Type: Thesis (Other)
Date: 2016
Depositing User: BTK szerkesztő
Date Deposited: 2017. Aug. 22. 15:58
Last Modified: 2018. Feb. 22. 07:41
URI: http://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/65227

Actions (login required)

View Item View Item