Média és Identitás. A média hatása, különösképp a fiatalabb generáció identitás formálásában, valamint fogyasztási szokásának változásában betöltött szerepe

Hangyás Ildikó (2016) Média és Identitás. A média hatása, különösképp a fiatalabb generáció identitás formálásában, valamint fogyasztási szokásának változásában betöltött szerepe. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

[img] PDF
2016_Hangyás_Ildikó_HAITAAA_SZE_SZ.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg

Download (701kB)

English title

Media and Identity. The impact of the media, especially on younger generations' identity-forming, and its role on the changing consumer behaviour

Institution

Szegedi Tudományegyetem

Faculty

Faculty of Arts

Department

Kommunikáció- és Médiatudományi Tanszék

Discipline

liberal arts

Specialization

kommunikáció és médiatudomány

Supervisor(s)

SupervisorSupervisor scientific name labelEmailEHA
Tóth Benedekegyetemi tanársegédUNSPECIFIEDUNSPECIFIED

Item Type: Thesis (BA/BSc)
Date: 2016
Depositing User: BTK szerkesztő
Date Deposited: 2017. Apr. 11. 08:15
Last Modified: 2017. Apr. 11. 10:45
URI: http://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/64794

Actions (login required)

View Item View Item