Mentorság? Bátorság! A pedagógusok attitűdje egy feltételezett mentorált szerepben - esettanulmány egy miskolci általános iskolában

Jónás Sándorné (2015) Mentorság? Bátorság! A pedagógusok attitűdje egy feltételezett mentorált szerepben - esettanulmány egy miskolci általános iskolában. Other, Szegedi Tudományegyetem.

[img] PDF
2016_Jónás_Sándorné_JOSVAAB_SZE_SZ.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg

Megtekintés (1MB)

English title

Mentoring? Bravery! Teacher's Attitude in a Supposed Mentoring Role Case Study at a Primary School of Miskolc

Institution

Szegedi Tudományegyetem

Faculty

Faculty of Arts

Department

nincs megadva

Discipline

Humanities

Institute

Közoktatási Vezetőképző Intézet

Specialization

mentorpedagógus

Supervisor(s)

SupervisorSupervisor scientific name labelEmailEHA
Horváth LászlóUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED

Item Type: Thesis (Other)
Date: 2015
Depositing User: BTK szerkesztő
Date Deposited: 2016. Dec. 06. 09:46
Last Modified: 2016. Dec. 07. 18:24
URI: http://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/59283

Actions (login required)

View Item View Item