Mentorság? Bátorság! A pedagógusok attitűdje egy feltételezett mentorált szerepben - esettanulmány egy miskolci általános iskolában

Jónás, Sándorné (2015) Mentorság? Bátorság! A pedagógusok attitűdje egy feltételezett mentorált szerepben - esettanulmány egy miskolci általános iskolában. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

[thumbnail of 2015_jonas_sandorne.pdf] PDF
2015_jonas_sandorne.pdf
Hozzáférés joga: SZTE designated computers only

Download (1MB)

English title

Mentoring? Bravery! Teacher's Attitude in a Supposed Mentoring Role Case Study at a Primary School of Miskolc

Institution

Szegedi Tudományegyetem

Faculty

Not relevant

Department

nincs megadva

Discipline

Humanities

Institute

Közoktatási Vezetőképző Intézet

Specialization

mentorpedagógus

Supervisor(s)

Supervisor
Supervisor scientific name label
Email
EHA
Horváth, László
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED

Item Type: Thesis (Postgraduate education)
Subjects: 05. Social sciences
05. Social sciences > 05.03. Educational sciences
Depositing User: szerkesztő BTK
Date Deposited: 2016. Dec. 06. 09:46
Last Modified: 2022. Mar. 02. 13:54
URI: https://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/59283

Actions (login required)

View Item View Item