Befolyásolhatja-e két eltérő információ-feldolgozó rendszerünk implicit szekvencia-tanulásunkat, valamint annak áthuzalozását 15-16 éves korban?

Zánkai, Daniella Zsuzsanna (2015) Befolyásolhatja-e két eltérő információ-feldolgozó rendszerünk implicit szekvencia-tanulásunkat, valamint annak áthuzalozását 15-16 éves korban? Masters, Szegedi Tudományegyetem.

[thumbnail of 2016_Zánkai_Daniella_Zsuzsanna_ZADSAAB_SZE_SZ.pdf] PDF
2016_Zánkai_Daniella_Zsuzsanna_ZADSAAB_SZE_SZ.pdf
Hozzáférés joga: SZTE designated computers only

Download (1MB)

English title

Does our two different information-processing systems affect implicit sequence learning and rewiring of this previous implicitly acquired sequences at age of 15-16 years?

Institution

Szegedi Tudományegyetem

Faculty

Faculty of Arts

Department

nincs megadva

Discipline

Humanities

Institute

Pszichológiai Intézet

Specialization

pszichológia

Supervisor(s)

Supervisor
Supervisor scientific name label
Email
EHA
Hallgató, Emese
egyetemi tanársegéd
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED

Item Type: Thesis (Masters)
Subjects: 06. Humanities
Depositing User: szerkesztő BTK
Date Deposited: 2016. Dec. 12. 16:20
Last Modified: 2016. Dec. 12. 16:20
URI: https://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/59024

Actions (login required)

View Item View Item