A gazdasági világválság hatása a Lombard Lízing Zrt. visszavett eszköz értékesítési stratégiájára, IT és B2B tevékenysége tükrében

Mészáros, Péter (2013) A gazdasági világválság hatása a Lombard Lízing Zrt. visszavett eszköz értékesítési stratégiájára, IT és B2B tevékenysége tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

[thumbnail of 2013_meszaros_peter.pdf] PDF
2013_meszaros_peter.pdf
Hozzáférés joga: SZTE designated computers only

Download (1MB)

English title

The impact of the global economic crisis on the Lombard Lízing Zrt’s remarketing strategy, lighted by the IT and B2B activity

Institution

Szegedi Tudományegyetem

Faculty

Faculty of Economics and Business Administration

Department

nincs megadva

Discipline

Economics

Institute

Üzleti Tudományok Intézete

Specialization

marketing

Supervisor(s)

Supervisor
Supervisor scientific name label
Email
EHA
Révész, Dr. Balázs
egyetemi docens
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED

Item Type: Thesis (Masters)
Subjects: 05. Social sciences > 05.02. Economics and business
Depositing User: szerkesztő GTK
Date Deposited: 2016. Jun. 16. 08:40
Last Modified: 2016. Jun. 16. 08:40
URI: https://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/57682

Actions (login required)

View Item View Item