Nemzetközi kávézóláncok a magyar piacon - A "Starbucks élmény"

Kuller Lilla Tünde (2013) Nemzetközi kávézóláncok a magyar piacon - A "Starbucks élmény". MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

[img] PDF
2013_kuller_lilla_tunde.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg

Download (1MB)

English title

International Coffeehouse chains in the Hungarian market- The "Starbucks experience"

Institution

Szegedi Tudományegyetem

Faculty

Faculty of Economics and Business Administration

Department

nincs megadva

Discipline

Economics

Specialization

marketing

Supervisor(s)

SupervisorSupervisor scientific name labelEmailEHA
Márki-Zay Péterstratégia és reguláció vezető EDF DÉMÁSZ Zrt. Pénzügyi IgazgatóságUNSPECIFIEDUNSPECIFIED

Item Type: Thesis (MA/MSc)
Date: 2013
Depositing User: GTK szerkesztő
Date Deposited: 2016. Jun. 16. 08:37
Last Modified: 2016. Jun. 16. 10:37
URI: http://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/57681

Actions (login required)

View Item View Item