A marketingkommunikációs eszközök hatása a környezettudatos életmód kialakítására

Basic Alexandra (2013) A marketingkommunikációs eszközök hatása a környezettudatos életmód kialakítására. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

[img] PDF
2013_basic_alexandra.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg

Download (2MB)

Angol cím

The effects of the marketing communication tools to environmentally conscious lifestyle

Intézmény

Szegedi Tudományegyetem

Kar

Gazdaságtudományi Kar

Tanszék

nincs megadva

Tudományterület/tudományág

gazdaságtudomány

Tanszékcsoport/intézet

Üzleti Tudományok Intézete

Szak

gazdálkodás és menedzsment

Témavezető(k)

Témavezető neveBeosztás, tudományos fokozat, intézményEmailEHA kód
Dr. Hetesi Erzsébetegyetemi docensNEM RÉSZLETEZETTNEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: Diplomadolgozat (BA/BSc)
Felhasználói azonosító szám (ID): GTK szerkesztő
Dátum: 2016. Jún. 14. 13:06
Utolsó módosítás: 2016. Jún. 16. 09:33
URI: http://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/57562

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet