Magyar élelmiszeripari termékek és Magyarország megítélése a belgrádi Hungarikum Centar vásárlói körében

Miletin Liliana (2013) Magyar élelmiszeripari termékek és Magyarország megítélése a belgrádi Hungarikum Centar vásárlói körében. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

[img] PDF
2013_miletin_liliana.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg

Download (594kB)

English title

The attitude towards the hungarian food and Hungary by the costumers of the Hungaricum Centre of Belgrade

Institution

Szegedi Tudományegyetem

Faculty

Faculty of Economics and Business Administration

Department

Marketing-Menedzsment Szakcsoport

Discipline

economics

Specialization

marketing

Supervisor(s)

SupervisorSupervisor scientific name labelEmailEHA
Dr. Prónay SzabolcsUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED

Item Type: Thesis (MA/MSc)
Date: 2013
Depositing User: GTK szerkesztő
Date Deposited: 2016. Jun. 09. 16:11
Last Modified: 2016. Jun. 09. 16:11
URI: http://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/57386

Actions (login required)

View Item View Item