Egy autóipari termék lehetséges marketingstratégiája (3M DMS gyorskeverő rendszer bevezetési terve)

Kósa György (2012) Egy autóipari termék lehetséges marketingstratégiája (3M DMS gyorskeverő rendszer bevezetési terve). MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

[img] PDF
2012_kosa_gyorgy.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg

Megtekintés (1MB)

Institution

Szegedi Tudományegyetem

Faculty

Faculty of Economics and Business Administration

Department

nincs megadva

Discipline

Economics

Institute

Üzleti Tudományok Intézete

Specialization

marketing

Supervisor(s)

SupervisorSupervisor scientific name labelEmailEHA
Dr. Hetesi Erzsébetintézetvezető, egyetemi docensUNSPECIFIEDUNSPECIFIED

Item Type: Thesis (MA/MSc)
Date: 2012
Depositing User: GTK szerkesztő
Date Deposited: 2016. Jun. 09. 12:59
Last Modified: 2020. Dec. 18. 12:25
URI: http://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/57357

Actions (login required)

View Item View Item