Banktitok: fenntartható-e a fejlődés? Szekunder kutatás a fenntartható fejlődés, a marketing és a bankok kapcsolatának kérdésében

Ambrus Nikolett (2012) Banktitok: fenntartható-e a fejlődés? Szekunder kutatás a fenntartható fejlődés, a marketing és a bankok kapcsolatának kérdésében. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

[img] PDF
2012_ambrus_nikolett.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg

Download (813kB)

Intézmény

Szegedi Tudományegyetem

Kar

Gazdaságtudományi Kar

Tanszék

nincs megadva

Tudományterület/tudományág

gazdaságtudomány

Tanszékcsoport/intézet

Üzleti Tudományok Intézete

Szak

marketing

Témavezető(k)

Témavezető neveBeosztás, tudományos fokozat, intézményEmailEHA kód
Dr. Prónay SzabolcstanársegédNEM RÉSZLETEZETTNEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: Diplomadolgozat (MA/MSc)
Felhasználói azonosító szám (ID): GTK szerkesztő
Dátum: 2016. Jún. 09. 09:08
Utolsó módosítás: 2016. Jún. 09. 14:49
URI: http://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/57334

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet