Eladó gyermekkor? - A gyerekek márkákkal és reklámokkal kapcsolatos attitűdjei

Balog Enikő (2012) Eladó gyermekkor? - A gyerekek márkákkal és reklámokkal kapcsolatos attitűdjei. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

[img] PDF
2012_balog_eniko.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg

Megtekintés (1MB)

English title

Childhood for sale? – the attitudes of children towards brands and advertisements

Institution

Szegedi Tudományegyetem

Faculty

Faculty of Economics and Business Administration

Department

nincs megadva

Discipline

Economics

Institute

Üzleti Tudományok Intézete

Specialization

kereskedelem és marketing

Supervisor(s)

SupervisorSupervisor scientific name labelEmailEHA
Dr. Prónay Szabolcsegyetemi tanársegédUNSPECIFIEDUNSPECIFIED

Item Type: Thesis (BA/Bsc)
Date: 2012
Depositing User: GTK szerkesztő
Date Deposited: 2016. Jun. 07. 16:14
Last Modified: 2018. Feb. 22. 07:59
URI: http://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/57259

Actions (login required)

View Item View Item