Eladó gyermekkor? - A gyerekek márkákkal és reklámokkal kapcsolatos attitűdjei

Balog Enikő (2012) Eladó gyermekkor? - A gyerekek márkákkal és reklámokkal kapcsolatos attitűdjei. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

[img] PDF
2012_balog_eniko.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg

Download (1MB)

Angol cím

Childhood for sale? – the attitudes of children towards brands and advertisements

Intézmény

Szegedi Tudományegyetem

Kar

Gazdaságtudományi Kar

Tanszék

Üzleti Tudományok Intézete

Tudományterület/tudományág

gazdaságtudomány

Tanszékcsoport/intézet

Üzleti Tudományok Intézete

Szak

kereskedelem és marketing

Témavezető(k)

Témavezető neveBeosztás, tudományos fokozat, intézményEmailEHA kód
Dr. Prónay Szabolcsegyetemi tanársegédNEM RÉSZLETEZETTNEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: Diplomadolgozat (MA/MSc)
Felhasználói azonosító szám (ID): GTK szerkesztő
Dátum: 2016. Jún. 07. 16:14
Utolsó módosítás: 2016. Jún. 09. 14:56
URI: http://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/57259

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet