Hátrányos helyzetű tanulók mentorálásának szerepe a tanárjelölt mentorok pedagógussá válásának folyamatában

Csempesz Péter Endre (2010) Hátrányos helyzetű tanulók mentorálásának szerepe a tanárjelölt mentorok pedagógussá válásának folyamatában. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

[img] PDF
2010_csempesz_peter_endre.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg

Download (5MB)

Intézmény

Szegedi Tudományegyetem

Kar

Bölcsészettudományi Kar

Tanszék

nincs megadva

Tudományterület/tudományág

bölcsészettudomány

Szak

pedagógia

Témavezető(k)

Témavezető neveBeosztás, tudományos fokozat, intézményEmailEHA kód
Dr. Fejes József Balázsegyetemi tanársegédNEM RÉSZLETEZETTNEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: Diplomadolgozat (MA/MSc)
Felhasználói azonosító szám (ID): BTK szerkesztő
Dátum: 2016. Apr. 29. 15:53
Utolsó módosítás: 2016. Apr. 29. 15:53
URI: http://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/56595

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet