Hátrányos helyzetű tanulók mentorálásának szerepe a tanárjelölt mentorok pedagógussá válásának folyamatában

Csempesz Péter Endre (2010) Hátrányos helyzetű tanulók mentorálásának szerepe a tanárjelölt mentorok pedagógussá válásának folyamatában. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

[img] PDF
2010_csempesz_peter_endre.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg

Download (5MB)

Institution

Szegedi Tudományegyetem

Faculty

Faculty of Arts

Department

nincs megadva

Discipline

liberal arts

Specialization

pedagógia

Supervisor(s)

SupervisorSupervisor scientific name labelEmailEHA
Dr. Fejes József Balázsegyetemi tanársegédUNSPECIFIEDUNSPECIFIED

Item Type: Thesis (MA/MSc)
Date: 2010
Depositing User: BTK szerkesztő
Date Deposited: 2016. Apr. 29. 15:53
Last Modified: 2016. Apr. 29. 15:53
URI: http://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/56595

Actions (login required)

View Item View Item