DIFER alapkészségek szerepe az olvasás és matematika tanulás sikerességében - egy longitudinális vizsgálat tanulságai

Szántó Zsuzsanna (2004) DIFER alapkészségek szerepe az olvasás és matematika tanulás sikerességében - egy longitudinális vizsgálat tanulságai. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

[img] PDF
2004_szanto_zsuzsanna.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg

Download (4MB)

Institution

Szegedi Tudományegyetem

Faculty

Faculty of Arts

Department

Pedagógiai Tanszék

Discipline

liberal arts

Specialization

pedagógiai értékelési szakértő

Supervisor(s)

SupervisorSupervisor scientific name labelEmailEHA
Dr. Józsa Krisztiánegyetemi tanársegédUNSPECIFIEDUNSPECIFIED

Item Type: Thesis (MA/MSc)
Date: 2004
Depositing User: BTK szerkesztő
Date Deposited: 2016. Apr. 20. 15:19
Last Modified: 2016. May. 23. 09:31
URI: http://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/56301

Actions (login required)

View Item View Item