A tanulási módszerek, attitűdök és motiváció hatása a kémia tantárgyban elért teljesítményekre és osztályzatokra nyolcadik osztályos tanulók körében

Csenki József (2002) A tanulási módszerek, attitűdök és motiváció hatása a kémia tantárgyban elért teljesítményekre és osztályzatokra nyolcadik osztályos tanulók körében. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

[img] PDF
2002_csenki_jozsef.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg

Download (24MB)

Institution

Szegedi Tudományegyetem

Faculty

Faculty of Arts

Department

Pedagógiai Tanszék

Discipline

Humanities

Specialization

pedagógiai értékelési szakértő

Supervisor(s)

SupervisorSupervisor scientific name labelEmailEHA
Dr. Józsa Krisztiánegyetemi tanársegédUNSPECIFIEDUNSPECIFIED

Item Type: Thesis (MA/MSc)
Date: 2002
Depositing User: BTK szerkesztő
Date Deposited: 2016. Apr. 16. 14:40
Last Modified: 2016. May. 23. 09:31
URI: http://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/56161

Actions (login required)

View Item View Item