Hátrányos helyzetű tanulók olvasási-szövegértési teljesítményének vizsgálata a középiskolai oktatás kezdetén

Bajszné Kiss Magdolna (2002) Hátrányos helyzetű tanulók olvasási-szövegértési teljesítményének vizsgálata a középiskolai oktatás kezdetén. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

[img] PDF
2002_bajszne_kiss_magdolna.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg

Download (24MB)

Intézmény

Szegedi Tudományegyetem

Kar

Bölcsészettudományi Kar

Tanszék

Pedagógiai Tanszék

Tudományterület/tudományág

bölcsészettudomány

Szak

pedagógiai szakértő

Témavezető(k)

Témavezető neveBeosztás, tudományos fokozat, intézményEmailEHA kód
Dr. Bogárné Németh Máriatudományos segédmunkatársNEM RÉSZLETEZETTNEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: Diplomadolgozat (MA/MSc)
Felhasználói azonosító szám (ID): BTK szerkesztő
Dátum: 2016. Apr. 16. 14:13
Utolsó módosítás: 2016. Apr. 16. 14:13
URI: http://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/56153

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet