Hatékonyabb-e a kommunikatív - funkcionális szemléletű fogalmazástanítás a hagyományosnál? 10 éves tanulók fogalmazásainak összehasonlító vizsgálata

Gulácsiné Vass Mária (2001) Hatékonyabb-e a kommunikatív - funkcionális szemléletű fogalmazástanítás a hagyományosnál? 10 éves tanulók fogalmazásainak összehasonlító vizsgálata. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

[img] PDF
2001_gulacsine_vass_maria.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg

Download (2MB)

Intézmény

Szegedi Tudományegyetem

Kar

Bölcsészettudományi Kar

Tanszék

Pedagógiai Tanszék

Tudományterület/tudományág

bölcsészettudomány

Szak

pedagógia

Témavezető(k)

Témavezető neveBeosztás, tudományos fokozat, intézményEmailEHA kód
Dr. Molnár Edit Katalinegyetemi tanársegédNEM RÉSZLETEZETTNEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: Diplomadolgozat (MA/MSc)
Felhasználói azonosító szám (ID): BTK szerkesztő
Dátum: 2016. Már. 24. 14:37
Utolsó módosítás: 2016. Máj. 18. 14:54
URI: http://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/56083

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet