8. osztályos tanulók számtan-algebra tudásszintjének és a matematika tantárggyal kapcsolatos attitűdjeinek elemzése

Bangáné Csontos Julianna (2001) 8. osztályos tanulók számtan-algebra tudásszintjének és a matematika tantárggyal kapcsolatos attitűdjeinek elemzése. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

[img] PDF
2001_bangane_csontos_julianna.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg

Download (13MB)

Institution

Szegedi Tudományegyetem

Faculty

Faculty of Arts

Department

Pedagógiai Tanszék

Discipline

liberal arts

Specialization

pedagógia

Supervisor(s)

SupervisorSupervisor scientific name labelEmailEHA
Dr. Csíkos CsabatanársegédUNSPECIFIEDUNSPECIFIED

Item Type: Thesis (MA/MSc)
Date: 2001
Depositing User: BTK szerkesztő
Date Deposited: 2016. Mar. 24. 13:39
Last Modified: 2016. May. 18. 14:54
URI: http://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/56071

Actions (login required)

View Item View Item