Analyse der im Deutschunterricht an den ungarischen Gymnasien verwendeten Schul- und Sprachbücher unter dem Aspekt: Die Rolle der Phraseologismen im Lehrstoff und deren Lehrmethode

Tóth Magdolna (1994) Analyse der im Deutschunterricht an den ungarischen Gymnasien verwendeten Schul- und Sprachbücher unter dem Aspekt: Die Rolle der Phraseologismen im Lehrstoff und deren Lehrmethode. MA/MSc, József Attila Tudományegyetem.

[img] PDF
1994_toth_magdolna.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg

Download (2MB)

Intézmény

József Attila Tudományegyetem

Kar

Bölcsészettudományi Kar

Tanszék

nincs megadva

Tudományterület/tudományág

bölcsészettudomány

Szak

német

Témavezető(k)

Témavezető neveBeosztás, tudományos fokozat, intézményEmailEHA kód
Dr. Bernáth CsillaNEM RÉSZLETEZETTNEM RÉSZLETEZETTNEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: Diplomadolgozat (MA/MSc)
Felhasználói azonosító szám (ID): BTK szerkesztő
Dátum: 2016. Már. 21. 09:12
Utolsó módosítás: 2016. Már. 21. 09:12
URI: http://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/55839

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet