Középfokú olasz nyelvvizsgák nyelvtudás-koncepciója: a CILS és az ITK-ORIGÓ összehasonlító elemzése

Molnár, Annamária (2014) Középfokú olasz nyelvvizsgák nyelvtudás-koncepciója: a CILS és az ITK-ORIGÓ összehasonlító elemzése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

[thumbnail of 2015_Molnár_Annamária_MOARAAB_SZE_SZ.pdf] PDF
2015_Molnár_Annamária_MOARAAB_SZE_SZ.pdf
Hozzáférés joga: SZTE designated computers only

Download (5MB)

English title

Language competence of intermediate Italian language exams: comparative analysis of CILS and ITK-ORIGÓ

Institution

Szegedi Tudományegyetem

Faculty

Faculty of Arts

Department

Olasz Nyelvi és Irodalmi Tanszék

Discipline

Humanities

Specialization

latintanár

Supervisor(s)

Supervisor
Supervisor scientific name label
Email
EHA
Madarász, Dr. Klára
egyetemi docens
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED

Item Type: Thesis (Masters)
Subjects: 06. Humanities
Depositing User: szerkesztő BTK
Date Deposited: 2015. Oct. 28. 15:10
Last Modified: 2015. Oct. 28. 15:10
URI: https://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/53829

Actions (login required)

View Item View Item