Teaching Vocabulary Learning Strategies for Self-regulated EFL Students

Balogh, Tamás (2014) Teaching Vocabulary Learning Strategies for Self-regulated EFL Students. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

[thumbnail of 2015_Balogh_Tamás_BATRAAB_SZE_SZ.pdf] PDF
2015_Balogh_Tamás_BATRAAB_SZE_SZ.pdf
Hozzáférés joga: SZTE designated computers only

Download (683kB)

Institution

Szegedi Tudományegyetem

Faculty

Faculty of Arts

Department

Angoltanár-képző és Alkalmazott Nyelvészeti Tanszék

Discipline

Humanities

Specialization

angoltanár

Supervisor(s)

Supervisor
Supervisor scientific name label
Email
EHA
Peckham, Donald William
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED

Item Type: Thesis (Masters)
Subjects: 06. Humanities
Depositing User: szerkesztő BTK
Date Deposited: 2015. Oct. 28. 13:01
Last Modified: 2019. May. 02. 09:31
URI: https://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/53793

Actions (login required)

View Item View Item